Al meer dan 145 jaar
probeert Japans cosmeticahuis Shiseido
het begrip schoonheid te definiëren en zijn kennis daarvan over de wereld te
verspreiden. Shiseido heeft toegewijde consumenten en wil deze graag inspireren
en ondersteunen. Schoonheid is een positieve kracht in de wereld voor nu en in
de toekomst.
Shiseido houdt ervan
om schoonheid te vinden én te delen. Zij geloven dat schoonheid dieper gaat dan
wat er voor het oog zichtbaar is. Schoonheid is gevoelig voor natuur, klimaat,
licht en kleur, alle vijf de zintuigen en de details van het leven zelf. Shiseido
vindt schoonheid over de hele wereld; door onderzoek en ontwikkeling en door de
wetenschap en kunst. Shiseido vindt schoonheid in de producten die ze maken en
in hoe ze omgaan met de wereld.
Bij Shiseido is
schoonheid geen beeld, maar een gevoel. Ze waarderen schoonheid in
verscheidenheid en in de hele mensheid. Shiseido realiseert zich dat er nog
steeds onplezierige dingen te vinden zijn, dus zien ze schoonheid als
hulpmiddel, een gevoel dat het waard is om te delen en geloven dat schoonheid
de verbindende schakel is.